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Szegi

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Mein A2

  • A2 Modell
    1.4 TDI (AMF)
  • Baujahr
    2001

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  • Wohnort
    Trier

Leistung von Szegi

  1. I think most chain breakage happens because the chain stretches so long that it hits the housing. Every second timing belt replacement I also change the chain, but I would feel safer if there were more space between the chain and the sealing housing. Would shaving off a couple of millimeters from the housing at the problematic spot be a foolish idea? (The image is taken from Migo123 post.)
  2. Hallo, Könnte jemand ein 3D-druckbares Bose Subwoofer-Gehäuse für das Auto entwerfen, das an den originalen Platz passt? Das Original ist teuer und fast nicht erhältlich
  3. 1: I had the same problem. My EGR control valve was the problem. The EGR was always slightly open and boost pressure escaped there. To test this remove the vacuum line from the EGR and block it with a screw. If the car works normally going uphill above 2500rpm and without power loss then you have the same problem. Ich hatte das gleiche Problem. Mein AGR-Steuerventil war das Problem. Die AGR war immer leicht geöffnet und Ladedruck entwich dort. Um dies zu testen, entfernen Sie die Unterdruckleitung von der AGR und blockieren Sie sie mit einer Schraube. Wenn das Auto bei Bergauffahrten über 2500 U/min normal und ohne Leistungsverlust funktioniert, dann haben Sie das gleiche Problem.
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