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Ölverbrauch ist noch unbekannt weil ich den Wagen erst ein paar Monate habe. Bisher kein Nachfüllen nötig gewesen. 190k hat er runter. Ruckelt im Standgas, aber bläut nicht.
The only error listed is that the basic setting was unable to complete. During the 28 steps the reversing light comes on in both runs.
I will check the clearances on the ball joints.
For changing the position in the elongated hole in the "ADJUST" step is moving up or down more likely to help?
The car is in a car port with little space to work and it is not so easy to get under the car and so this is proving to be quite challenging to observe/inspect anything.
The graph of the basic settings shows the setpoint to stay in the 3.Xv range most of the time but with drops to less than 2v twice. The voltage is pretty close to 12V and so I suspect the leaving the car charging a while to build up voltage would be beneficial before trying again.
Ja leider gibts noch keine weiteren Infos, da ich die Drosselklappe noch nicht genauer untersucht habe.
Mit der Eisensäge habe ich sie aber schon geöffnet.
Leider nur die halbe Wahrheit, da bei mir der Deckel nicht geklipst sondern mit einer zusätzlichen Aluminiumspange verpresst war. Sieht man auf den Bilder aber gut.
Hallo, wurde denn nun eine Ölschlammspülung oder Motorspülung vorgenommen? Gibt es persönliche Erfahrungen? Habe Kompressionsprobleme und in einem anderen Thread wurde die Motorspülung zur Entfernung von Verkokungen in den Raum geworfen.
VG Paul
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